Hoe verwijder ik rubberen veegjes van m'n autolak?

Ik weet niet of er krasjes onder zitten, het lijkt alleen rubber te zijn. Met een gewone doek krijg ik het niet weg. Iemand een tip?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Auto's
11.9K

Antwoorden (2)

bij mij lukte dit vroeger met een wat ruwe vod en gewone autowax,wel goed stevig doorwrijven.
fremar
10 jaar geleden
Rubbervlekken kun je verwijderen met wasbenzine. Je kunt het ook eerst proberen met een microvezeldoekje en een goed warm sopje.
Het zal ook lukken met universele autowas / polish met lak herstellende werking. Dat is ook geschikt als het geen rubber maar teervlekken blijken te zijn.