Is Euro 95 het zelfde als Super?

Hoi, ik vroeg me af of Euro 95 benzine in Nederland hetzelfde is als Super benzine in Duitsland? Wil deze week gaan tanken omdat ik toch naar Duitsland moet, maar wil er even zeker van zijn dat ik niet de verkeerde brandstof tank... Alvast bedankt!
Groetjes,
Jeroen

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Auto's
4K

Antwoorden (1)

Wat wij kennen als Euro loodvrij kennen ze daar als Super Bleifrei
(beide zijn zonder lood en met een octaangehalte van 95)

Toegevoegd na 50 seconden:
Zie voor een handige site met brandstofnamen de site bij de bron: