Waarmee en hoe bescherm ik chrome uitlaten in de winter?

ik heb een nieuwe auto met 2 grote chrome uitlaten , hoe kan ik deze beschermen tegen de winter-weg invloeden (zout enz enz)

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Auto's
1.1K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Tectiel.
Na de winter even met iets als petroleum er weer afhalen en de boel glimt weer.

Antwoorden (2)

Worden ze ook warm met rijden? of zijn het meer sierstukken?
Als het sierstukken zijn die niet warm worden, zou je ze in kunnen smeren met zuurvrije vaseline.
Of als ze wel warm worden, na elke rit even wassen met lauw water.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
dank voor de reactie.
Zet je auto in de garage tot het volgende voorjaar, dan worden de uitlaten niet vies van buiten en ook niet van binnen. Trouwens dan blijft de hele auto schoon ,en je banden slijten ook niet, om toch te kunnen pronken kun je hem op zondag uit de garage halen en voor de kerk zetten zodat iedereen hem kan zien. Wel moet je dan nadien de auto even wassen,desnoods in de wasstraat, maakt ook niet uit dan zien nog meer buren je ongetwijfeld mooie auto.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Een heel waardevol antwoord!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
dank u