heo lang mag een verzekerings maatschappij wachten met uitbetalen van schade geld

je hebt er recht opm staat zwart op wit

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Auto's

Antwoorden (3)

Lang.Ik heb eens 4mnd. moeten wachten.Er waren plots problemen met de tegenpartij.Hij verklaarde plots het tegenover gestelde,terwijl hij eerder schuld had bekend.Dit stond zwart op wit,en er was al besloten dat ik alles vergoed zou krijgen.Uiteindelijk gebeurde dit ook wel,maar zoals ik al zei,na 4 mnd. dus pas.Dit was met een auto-ongeluk.Ik hoop voor jou dat jij niet zolang hoeft te wachten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Heb je geen rechtshulp bij schade?Ik heb namelijk precies hetzelfde gehad.Heb weken moeten zeuren,maar nadat ik de rechtshulp had ingeschakeld,was het binnen 1 week geregeld.Dus mijn advies,schakel rechtshulp in.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
elke dag dat jij het niet hebt trekken zij de rente, als alles afgerond is een brief sturen en daar zelf een termijn in stellen. Krijg je vanzelf een reactie en mijn ervarig (helaas) is dat de brief voldoende is om plots te storten.