Waar kan ik Peugeot 406 coupe achterlichten kopen?

Ik zag laatst een Peugeot 406 coupe te koop, maar de achterlichten zijn niet origineel. Ik wil exact dezelfde achterlichten als op de foto. Maar waar kan ik dit kopen? Ik heb overal op internet lopen zoeken, maar nergens zijn te verkrijgbaar.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Auto's
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Peugeot dealer?
Antoni
10 jaar geleden
Weet de verkoper dit misschien?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
De verkoper heeft de auto zo ingekocht. Hij weet ook niet waar de lichten vandaan komen.

Antwoorden (1)

Bij Van Der Feer in Lelystad.