Mijn bestelwagen op de naam van de zaak ouders?

Hallo,

Ik ben 21 jaar en ik heb een vraag m.b.t. de wegenbelasting. Is het mogelijk om mijn bestelwagen op naam te zetten van het bedrijf van mijn ouders?

Alvast bedankt,

Rob

Toegevoegd na 7 minuten:
(ik wil een bestelwagen gaan kopen)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Auto's

Het beste antwoord

Kan, alleen ga je bijtelling betalen van 20%
(tenzij t een zuinige auto is dan 14%)
Dan mag je alleen rijden voor de zaak van je ouders.
Privé maximaal 500km per jaar.

Verzekeringstechnisch moet jij al regelmatige bestuurder genoteerd worden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Als je ouders de aauto kopen kan hij op de zaak staan. Dan ontstaat natuurlijk wel de bijtelling als jij of je ouders de wagen ook prive gaan gebruiken. Als jij de uto koopt en hem op de naam van je ouders zaak zet investeer je in jeouders zaak maar de bijtelling blijft