Knipperlichtn op de fietsendrager werken plotselig niet meer. Op een andere auto doen ze het wel. Wat zou hier de oorzaak van zijn??

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Auto's
ronron1212
10 jaar geleden
zekering kapot?

Antwoorden (4)

Als het niet de zekering is, en een andere fietsendrager of aanhanger doet het wel op dezelfde auto, dan heb ik geen idee!

Maar als een andere fietsendrager of aanhanger het ook niet doet, (en de zekering is goed) denk ik dat er iets mis is in de aansluiting bij de trekhaak.
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
een andere fietsendrager heeft het zelfde probleem, dus daar doen ook beide knipperlichten het niet en de rest wel dus het zelfde as de mijne.
ronron1212
10 jaar geleden
Toch raar als hij een op een andere auto zet deze wel werkt hoe kan dat dat lees de vraag.
HeerVoldemort
10 jaar geleden
Pardon?
Als de verlichtingsbalk het wel doet op auto A en niet op auto B.
En een andere verlichtingsbalk geeft hetzelfde probleem, dan ligt het misschien aan de aansluiting bij de trekhaak van auto B.
Ik snap niet wat daar raar aan is, of waarom ik de vraag niet zou hebben gelezen.
HeerVoldemort
10 jaar geleden
En trekhaak lijkt met duidelijk genoeg, die zit enkel en alleen op een auto, niet op de fietsendrager of de verlichtingsbalk.
De fout zit in de stekker van je wagen, je doet er goed aan om deze eens uit te meten.
Mogelijk is er iets fout met de massakabel van de pinklichten.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
ronron1212
10 jaar geleden
Toch raar als hij een op een andere auto zet deze wel werkt hoe kan dat dat lees de vraag.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Lees het antwoord ... stekker van de WAGEN
Als hij alleen op jou auto niet werkt en ook een andere aansluiting dus die bijv een fietsendrager of aanhanger dan is er iets mis met je zekering of je bekabeling van je auto.
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dat zeggen we toch
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Vermoedelijk geen zekering anders doen je knipperlichten het op je auto ook niet!
Vaak is de stekker van de auto gecorrodeerd, of er zit een draadje los. Inspuiten met WD40 kan wat helpen, als dat niet werkt nieuwe stekker er op.