Hoeveel vragen krijg je op je auto rijexamen en hoeveel fouten mag je maken ?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Auto's

Het beste antwoord

Bij je theorie examen krijg je eerst 25 vragen over gevaarherkenning. Hiervan moet je er 13 goed hebben.
Vervolgens krijg je 40 vragen over regels en inzicht, waarvan je er 35 goed moet hebben.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
En hoe kan je dat leren?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Je kan boeken lenen bij de bibliotheek, of boeken kopen (bijvoorbeeld bij Bol.com, heb je ze de volgende dag in huis). De boeken die je moet halen zijn een theorieboek, en een oefenboek met oefenexamens. Je kan ook online oefenexamens vinden en dus interactief oefenen. Je examen zelf is ook digitaal, dus digitale oefenexamens maken is wel aan te raden.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Je kan ook een leer-cd kopen als je moeite hebt met leren uit een boekje. Elk hoofdstuk wordt dan door middel van plaatjes en losse vraagstukken interactief met je behandeld. (Zoek bijvoorbeeld auto theorie op bol.com)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dankje