Wat moet een auto die op zonne-energie werkt? (lees verdere uitleg)

Voor een project voor techniek moeten wij een auto ontwerpen/informatie zoeken. De auto moet energie zuinig zijn en mag maximaal 10.000 euro kosten. De auto moet (zeer) zuinig zijn in zijn verbruik. Ik hoop dat iemand mij goede websites kan sturen. Alvast heel erg bedankt ;)

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Auto's

Antwoorden (1)

Een auto moet vooral goed rijden als antwoord op je vraag.
Ik ken een hele goede website uit België weliswaar maar is toch betrouwbaar.
De link is versleuteld i.v.m. gevoelige informatie.