moet ik nog bpm betalen?

Hallo,

Ik ga morgen mijn auto verkopen, ik heb hem zelf over genomen uit de lease.
Op internet ben ik wezen zoeken of ik nog bpm moest betalen, maar ik kom er niet uit.
Nu is mijn vraag, als ik hem morgen verkoop ben ik dan aansprakelijk voor eventuele rest bpm of het bedrijf die heb gaat kopen en exporteren
Bouwjaar is 05-7-2006

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Auto's
ronron1212
10 jaar geleden
koop je hem dan uit het buitenland?

Antwoorden (1)

Nederlands nummerbord dan is er al bpm betaald.