Hoeveel kun je terugkrijgen voor een 20 jaar oude auto die je naar de sloop brengt?

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Auto's

Het beste antwoord

Als je een nieuwe koopt,krijg je er binnenkort rond de € 2300,- euro voor terug.Als hij langer dan een jaar op je naam staat.
Nieuwe subsidieregeling!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

ligt eraan of er nog interessante onderdelen van te gebruiken zijn.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
normaal krijg je er minimaal 50 euro voor maar misschien meer als er veel bruikbare onderdelen in en aan zitten
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik denk dat je de "waardevolle" bruikbare onderdelen,zoals accu,wielsierringen,radio en wat je zelf nog interessant vindt er eerst zelf uitsloopt,en dan blij mag zijn als een sloper het wrak voor € 50,- weghaalt.

Groeten.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Dat ligt eraan. Meestal krijg je er wel een paar centen voor terug (Maximum 50 euro)
Betaal zelf zoiezo nooit als je je auto naar de sloop brengt, want de sloper verdient bijna altijd nog wel wat op de auto.
Meestal krijg je ook een vrijwaring als je de auto naar de sloper hebt gebracht. Wees daar erg zuinig op