is de kwaliteit van Chevrolet vergelijkbaar als Opel, Ford en andere merkenen ?

waarom deze vraag:

- Chevrolet is goedkoop
- ik(/wij) heb(/hebben) Interesse in een Chevrolet Cruze 1.6 LS (hopelijk heeft iemand ervaring met Chevrolet/ Daewoo auto, want op Topics hoor je alleen maar positieve ervaringen) en het overstappen van een Opel Vectra naar een Chevrolet Cruze is misschien iets te hoog gegrepen of krijg je er weer een auto voor terug waarmee je 5 à 7 jaar mee door kan gaan ?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Auto's
1.7K

Antwoorden (1)

Hele degelijke auto's. Je krijgt veel auto voor je geld. Maar ze zijn niet vaak rijk uitgerust qua opties maar daar betaal je ook minder voor.
Bovendien zijn onderdelen van generalmotors en dus redelijk goedkoop.
In weze een iets goedkopere versie van de Opel. Tenminste daar kun je het mee vergelijken als je vergelijkingsmatriaal zoekt.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
heel erg bedankt,
de Cruze 1.6 LS die ik zag staan op Autotrack.nl is trouwens erg rijkelijk uitgevoerd (parkeersensor etc. [zie afbeelding] en heeft 50.000 op de KM stand staan)
...hadden de mensen op Topics/ Reviews toch nog gelijk!
ik ga volgende week zeker kijken bij de autodealer!