hoe krijg ik een vastgeroeste uitlaat moer er af???

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Auto's
1.9K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als bij het nieuwe uitlaat deel nieuwe klemmen zitten kun je de oude bout met een haakse slijper doornemen.

Antwoorden (3)

Inspuiten met een kruipolie, of verhitten met een brander.

Dat laatste geeft vaak direct effect. Kijk wel uit met brandbare onderdelen en zeker de brandstofleiding.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
en als we heb al heel vaak met kruipolie hebben ingespoten en geen brander hebben??
Heb je al cola geprobeerd?

Je kunt ook de moer wat los tikken met een hamer,er komt dan iets beweging in en dan weer proberen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Coca cola is onzin. Alleen als je het langdurig in cola kan laten weken zal je resultaat zien. Ertegen aan tikken is dan wel weer een goed advies.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Vreemd dat dit advies dan nog steeds wordt gegeven.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
het is allemaal niet gelukt en idd cola werkt helemaal niet maar even goed bedankt allemaal we gaan morgen langs een garage om hem los te maken met een luchttol wel jammer moeten we nog langer wachten voor onze race uitlaat:(
Daar deze bouten en moeren vaak heet zijn geworden zijn ze regelmatig niet meer los te krijgen, grotere sleutels gebruiken en hem proberen te breken of doorzagen is dan meestal de oplossing.