Wie heeft ervaring met 3 M tape.Is dit sterk genoeg om een lichtgewicht op de buitenkant van de auto te gebruiken?

Het gaat hier om een chroom kapje,zeer licht,op de buitenspiegel te plakken

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Auto's

Antwoorden (1)

er super sterk dubbelzijdig tape verkrijgbaar, ( vast van 3M) ook te gebruiken om b.v.eenbinnensiegel op te plakken.
kleeft echt waanzinnig goed!
wel goed de te plakken delen ontvetten, met b.v. thinner of aceton (nagellakremover )
wel uitkijken met plastic, ditkan hierdoor aangetast worden / oplossen.
succes Nussie!