Van welk merk is deze wagen? En welk model? (Zie afbeelding)

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Auto's
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ALs je het kenteken de volgende keer noteerd kan je dat op www.vwe.nl invullen en dan krijg je alle details van de auto (alleen als het een nederlands kenteken is natuurlijk)

Antwoorden (2)

Lijkt me een chevrolet caprice estate
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
gvrox
11 jaar geleden
Die lijkt er inderdaad ook op, maar ik denk niet dat ie het is :)
Het lijkt mij een Oldsmobile Vista Cruiser, vanwege de ramen in de dakrand. Zie ook http://www.imcdb.org/vehicle_10107-Oldsmobile-Vista-Cruiser-1964.html

Toegevoegd na 1 dag:
De Buick Sport Wagon ziet er ook zo uit, dat is het broertje van de Oldsmobile (beiden zijn van General Motors)