Mijn rechter achterwiel hobbelt nogal. iemand een idee hoe dat komt ?

dit is pas sinds er nieuwe velgen op liggen. iemand heeft mij verteld dat mijn velg gewoon krom is maar kan het nog een andere oorzaak hebben ?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Auto's
1.2K

Antwoorden (3)

Je wiel zelf kan schuin gemonteerd zitten. De moeren moeten aan bijde kanten op dezelfde afstand in de inkeping gemonteerd zitten
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je zou de spanning van de velgen kunnen ( laten ) nameten. Als een van de spaken wat losser zit dan kan dat dit veroorzaken.
11 jaar geleden
Het kan zoals hier beschreven inderdaad de velg zijn, maar laat ook de band maar eens goed bekijken, deze kan ook beschadigd zijn bijvoorbeeld dat de koordlagen die in de band zitten beschadigd zijn