Opel Corsa '99 eco start niet als hij koud is? Wanneer er remreiniger in het luchtfilter word gespoten start hij direct. Eenmaal een keer gestart geef

Toegevoegd na 2 minuten:
Eenmaal gestart geeft het de rest van de dag geen problemen meer. Ook lijkt de choke een aantal sec te blijven hangen als ik stop voor bijv.een stoplicht. Is het een vacuum probleem of toch iets met de benzinetoevoer?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Auto's
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het beste kun je vragen over auto's op een forum vragen omdat daar de kenners zitten. In jouw geval wordt dit het opel forum.
http://www.opel-forum.nl/index.php

Het beste antwoord

Het kan een probleem met het luchttoevoer klepje zijn, misschien zit hij vast en de remreiniger maakt het los. Bij lang stilstaan (een nachtje) kan zijn dat het klepje weer vast zit.

Dit kan ook problemen geven met de stationair draaien van de motor.