Welke lampen heb ik nodig om mijn grote en dim lichten te vervangen van mijn peugeot 407 2006

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Auto's

Antwoorden (2)

hoi, ik denk dat je hier mee verder kan: http://www.winparts.nl/801/verlichting/koplamp?gclid=CO3S1PXMmLQCFUpd3godZWUArQ

suc6
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Een lamp vervangen opzich een simpele klus. Helaas maken ze bij nieuwe auto's het wat complexer. Zo komt er geregeld vocht in de koplampen bij het zelf vervangen. Verstandig is het ooit dan ook om het in de garage te laten vervangen.

Wanneer je het toch zelf wilt doen kun je:
Raadpleeg je instructieboekjes al kunnen deze afwijken van de werkelijkheid. Verstandig is om de kapotte lampjes eruit te halen. En deze te vergelijken met andere lampjes bij bijvoorbeeld het tankstation.
Ik vermoed dat het gaat een H1 en een H7 lampje