Hoe kan ik mijn autoruit van binnen het best schoonmaken? Geen strepen of vegen en vooral geen vochtrestant.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Auto's
2.1K

Het beste antwoord

Glassex en daarna met een prop krantenpapier,krantenpapier laat geen streepje achter .
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Ruit schoonmaken met glasex en keukenpapier, nawrijven met een theedoek.

Succes verzekerd.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als hij heel erg vet is (bv van nicotine) kun je eerst een aardappel nemen. Een rauwe aardappel door de helft snijden en met t gesneden vlak de ruit volledig insmeren. GELIJK erna met glassex en keukenpapier schoonmaken. Daarna opwrijven met een schone niet nieuwe theedoek.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Om je autoruit van binnen het best schoon te maken is een druppel ammonia op een vochtige spons een goed middel. Daarna met een raamwisser het meeste vocht er af wissen en met (inderdaad een gewassen ) theedoek de ruit droogpoetsen.

Toegevoegd na 2 dagen:
Vochtvanger in je auto zetten blijkt ook te helpen.
(Te koop o.a. bij Action.)