hoe kan ik mijn auto achterbank in tweeën scheiden?

ik wil graag de baby en de hond vervoeren op de achterbank, de kinderwagen zou de hele kofferbak vullen dus hond wil ik op achterbank hebben, is er iets wat ik tussen hun in kan zetten(bv.een schot)? of hangen (zoals een net)? of iets ? iemand ideeën?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Auto's
2.1K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Kun je niet één van de twee voorin zetten?
bamibal
11 jaar geleden
Een baby in een maxi-cosi mag ook op de voorstoel, mits de airbag is uitgeschakeld.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Zie de oplossing op deze video:
https://www.youtube.com/watch?v=yV_yN6jBK-s (^_°)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Haha :P humor gabi :P
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
@Pelle, hier heb ik al aangedacht maar vanwege onze eigen lengtes is het onmogelijk. een nieuwe auto is ook onmogelijk.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik denk dat je toch moet kijken naar een mogelijkheid om de kinderwagen naast de baby te plaatsen, desnoods nog een onderdeel op de grond voor de baby of (als je die nog niet hebt) een handigere kinderwagen kopen!

Het beste antwoord

Dit is wettelijk niet toegestaan.

Als de hond wat kleiner is kan de hond mogelijk in een bench op de achterbank en deze dan met de gordel vastzetten.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Helaas niet mogelijk mijn hond zit al in een veiligheidsgordel het is het formaat van een Bernersennen schofthoogte 71. Dus helaas niet mogelijk in de bench.