Wat is de kleurcode van een zwarte Toyota Yaris Verso uit 1999?

Ik kan het typeplaatje niet vinden op de gangbare plekken in de auto. Misschien heeft iemand deze kleurcode al eens gevonden? Het gaat om een zwarte Toyota Yaris Verso 1.3 16V VVT-i

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Auto's
1.5K

Het beste antwoord

Hallo Draak76,

De kleurcode van jou Yaris is 209 .

Groeten Leonard
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bedankt voor uw hulp, ik ga vandaag gelijk een spuitbus bestellen ivm overspuiten lakschade.

Andere antwoorden (3)

Hier is geen lijst van.
Je moet onder de motorkap kijken, of in het instructieboekje van de auto of in een van de deurstijlen.
Of je moet langs je dealer gaan met je chassisnummer.
Zij kunnen dit wel zo opzoeken.

Toegevoegd na 3 uur:
Zie foto.
Toyota zet de kleurcodes op de volgende plaatsen:
3,4,7,8,10,11,12,15,17,19,23
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bel met het gratis nr van de importeur en zorg dat je het vin (chassisnr) bij de hand hebt. Men kan je dan de kleurcode vertellen. Je kan evt ook het contactformulier gebruiken. (zie link)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wanneer een kleurcode onvindbaar is kan het bijvoorbeeld zijn dat de auto is overgespoten en daardoor de stikker is verwijderd.
Mocht dit niet het geval zijn moet er ergens een kleurencode aanwezig zijn. De locatie is verschillend en het beste kun je Toyota bellen voor advies (wanneer hij niet overgespoten is).

Mocht je er niet uitkomen kun je bijvoorbeeld het benzine klepje van de auto verwijderen en dit naar de spuiter brengen. Deze kan met speciale apparatuur en apart licht kijken welke kleur dat het beste hierbij hoort en wat de kleurcode exact is.