Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe wast men zijn auto in een vorstland?

Naar aanleiding van mijn vorige vraag ( http://www.goeievraag.nl/vraag/wasstraat.38800 ):

Hoe wassen mensen die in een "vorstland" wonen, hun auto? Ik bedoel mensen in een land waar het maanden achter elkaar vriest, of waar het zelfs het hele jaar door vriest.

Uit de antwoorden op mijn vorige vraag maak ik op dat er een risico kleeft aan het nu laten wassen van je auto, omdat alles dan vast kan vriezen als je geen garage hebt. Toch zullen mensen in een "vorstland" hun auto ook wel eens willen wassen.

Cryofiel
14 jaar geleden
in: Auto's
546

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

In de/een garage denk ik.

Toegevoegd na 8 minuten:
Even gevraagd aan mijn vriendin in Finland, daar is het -24 nu, zij zegt inderdaad dat mensen hun auto in de garage zetten om te drogen (als ze uit een wasstraat komen natuurlijk).
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Antivries toevoegen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
In veel landen waar srieus ijs is, zullen mensen hun auto zowieso binnen parkeren. Denk aan rusland, waar de temperaturen dusdanig laag worden dat je de motor moet verwarmen om te kunnen starten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je kunt het beste een auto wassen in een wasstraat omdat de auto droog wordt geblazen: En na het wassen de deuren open en dan met een doek de rubbers van de deuren en van de achterklep even droog wrijven:
En dan de rubbers even inspuiten met siliconenspry om bevriezen te voorkomen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding