Als de commonrailleiding van een auto moet worden vervangen wat waren dan de klachten en wat mag het gemiddeld kosten?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Auto's

Het beste antwoord

Heeft met het directe inspuitsysteem van een diessel te maken.
Er zijn meerdere klachten mogelijk,inhouden bij een bepaald toerental,of onregelmatig lopen bij koude motor.
De reparatie hangt af van het werkplaatstarief,van de garage en die uren zijn vaak moeilijk te controleren.
Mijn garage rekent 47,50 per uur,maar ik weet wel zeker dat ze meer schrijven dan dat er aan mijn auto gewerkt wordt.
De onderdelen prijs valt meestal nog wel mee,alhoewel ze daar ook natuurlijk aan verdienen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ik ga er dan vanuit dat de auto erg zou moeten inhouden, en onregelmatig loopt. Hou rekening met een reparatie van ik schat rond de 1000 euro.