Hoelang duurt het een raam vervangen bij carglass

Ik heb een afspraak bij carglass om mijn voorruit van golf4 te laten vervangen. Hoelang gaat dit duren?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Auto's
7.6K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dit is een heel grappige vraag:
Een telefoontje naar Carglass en je hebt antwoord!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja aangeZien ik vanmiddag een uur aan de telefoon heb gehangen vraag ik het hier misschien heeft er iemand ervaring mee;)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat is afhankelijk hoe groot je ster is! Maar meestal tussen de 15 en 30 minuten.

Antwoorden (4)

Een kwartier tot een half uur zoiets. Niet echt lang dus ;)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
De ruit er in laten zetten duurt niet zolang maar, je mag er een uur niet meerijden. De kit moet drogen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Tot ze komen en hij is klaar circa 1:30 u
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hallo ik ben werkzaam bij carglass totale vervanging kost 2 uur, 1 uur voor montage van de ruit en 1 uur droogtijd om de kit wat te laten harden! U krijgt ook gratis ruitewissers als goed is de bosch 584s speciaal setje voor de golf 4
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Klopt ongeveer. Bij mij duurde het 1u30, en daarna nog droegen. Niet elke ruit is hetzelfde dus kan korter of langer duren.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Mooi antwoord! Thanks!