Heeft er iemand ervaringen met verzekeraar Polis7?

In de zoektocht naar een goedkope autoverzekering ben ik de website www.polis7.nl tegengekomen. Deze verzekeraar biedt zeer scherpe prijzen, maar ik kan helaas geen (betrouwbare) ervaringen vinden op het internet.

Kan iemand mij voorzien van advies/informatie over deze verzekeraar?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Auto's

Antwoorden (1)

Zelf heb ik geen ervaring met polis7.
Maar voor een WA dekking voldoet iedere verzekering aan verplichte eisen. Op basis van de aansprakelijkheidsverzekering wijken verzekeringen nauwelijks af en zijn ze goedgekeurd om in Nederland te verkopen.
Wanneer je gebruik maakt van een uitgebreidere dekking is het verstandig om even contact op te nemen met de maatschappij. Daar zitten wel veel verschillen met name bij cabrio's en eigen risico's