Mag ik mijn rijbewijs in Belgie halen? Zie uitleg.

Ik beschik over allebei de nationaliteiten ( Belgie en Nederlands ).
Dus vroeg ik me af of ik me rijbewijs in Belgie kan halen. Ik woon overigens gewoon in Nederland, maar kom vaak in Belgie voor familiebezoek

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Auto's

Antwoorden (2)

Ja hoor en dat rijbewijs is ook in NL geldig:

http://www.rijksoverheid.nl/onderwerpen/rijbewijs/vraag-en-antwoord/kan-ik-mijn-buitenlandse-rijbewijs-omwisselen-voor-een-nederlands-rijbewijs.html
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je kun je rijbewijs in België halen en dit vervolgens laten omzetten naar een NL rijbewijs. Om je Belgisch rijbewijs te kunnen halen moet je echter wel in België woonachtig zijn.