Hoe krijg ik 't snelst de losse sneeuw van mijn auto, zonder kans op lakbeschadiging (krassen)?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Ik heb ook wel eens een washandje gebruikt .

Met een zachte handveger...

Gebruik een "zachte" stoffer. Dus niet één met die kokos haren maar één met zachte (kunstof) haren. Veeg vervolgens de sneeuw zoveel mogelijk weg maar laat ± een milimeter liggen. Deze verstuift onderweg wel. Op deze manier krijg je absoluut geen lakbeschadiging.

Misschien heb je een oude haarborstel, die je eigenlijk nooit meer gebruikt? zo'n ovale, met hele zachte haren, een beetje zoals van een scheerkwast? Die zou je trouwens ook kunnen gebruiken, maar dan ben je wél even zoet, natuurlijk....;-((

Met een aftrekker.Het rubber is zacht en je veegt in één trek veel weg.Effectief.

Heb je geen zachte veeg bezem in huis?

Een stoffer van een stoffer en blik(alleen zachte gebruiken), een "trekker"(zo'n ding dat je kan gebruiken om vocht van je ramen af te halen) of gewoon met de hand/handschoenen. Werkt allemaal snel en effectief.

in de garage zetten

Trek handschoenen aan en veeg het met je handen weg.

IK doe dit altijd met een zachte bezem. werkt prima, en je kan overal bij. Wel voorzichtig doen.

Ik zeg ook...een zacht borsteltje...dat doe ik ook...

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100