Hoe krijg ik 't snelst de losse sneeuw van mijn auto, zonder kans op lakbeschadiging (krassen)?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Auto's
2.3K

Het beste antwoord

Ik heb ook wel eens een washandje gebruikt .
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (10)

Met een zachte handveger...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb alleen een kleine borstelige... De helft van 'veger en blik'... Ik vermoed dat die wel krassen kan geven?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, dat lukt niet... maar je kunt ze zo kopen hoor.. of heb je een kledingborstel of een zachte (fleece of badstof) doek?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb wel baddoeken... Maar geen idee of 't fleece is.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zou ik het gerust mee durven te proberen...kan geen kwaad tenzij je keiharde handdoeken hebt.. :-)
Gebruik een "zachte" stoffer. Dus niet één met die kokos haren maar één met zachte (kunstof) haren.

Veeg vervolgens de sneeuw zoveel mogelijk weg maar laat ± een milimeter liggen. Deze verstuift onderweg wel.

Op deze manier krijg je absoluut geen lakbeschadiging.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ok... Alleen heb ik die niet... En er zijn geen nachtwinkels in de buurt ;)
Misschien heb je een oude haarborstel, die je eigenlijk nooit meer gebruikt? zo'n ovale, met hele zachte haren, een beetje zoals van een scheerkwast? Die zou je trouwens ook kunnen gebruiken, maar dan ben je wél even zoet, natuurlijk....;-((
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Helaas... Als zijnde van 't mannelijk geslacht en helaas geen vrouw in de buurt, heb ik dat niet...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
... met een haarborstel?? heb je effe? ik zou zeggen dat een trekker met rubber randje wat sneller is?
Met een aftrekker.Het rubber is zacht en je veegt in één trek veel weg.Effectief.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Vast een goed idee... Maar helaas heb ik die ook niet...
Goh, wat heb ik weinig spullen, zou je haast denken...
En toch staat 't huis vol rommel ;)
Heb je geen zachte veeg bezem in huis?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een stoffer van een stoffer en blik(alleen zachte gebruiken), een "trekker"(zo'n ding dat je kan gebruiken om vocht van je ramen af te halen) of gewoon met de hand/handschoenen. Werkt allemaal snel en effectief.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Die waren al genoemd ;)
in de garage zetten
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
een min duim....niet iedereen heeft een garage...
Trek handschoenen aan en veeg het met je handen weg.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Haha... Ik heb zelfs geen handschoenen. Maar een washandje kan ook.
IK doe dit altijd met een zachte bezem.
werkt prima, en je kan overal bij.
Wel voorzichtig doen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik zeg ook...een zacht borsteltje...dat doe ik ook...