Ik wil de startonderbreker uit een Citroen Saxo (1996) halen. Is dit eenvoudig te doen, bv door relais te overbruggen?

En waar kan ik de startonderbreker vinden?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Auto's
1.6K

Het beste antwoord

vraag anders eens op het peugeotforum (106) of het citroenforum (saxo) na of er überhaupt al een startonderbreker in een saxo van dat jaar zit!

meestal, als ze er van fabriekswege inzitten, zitten ze in de centrale computer (ecu). die zijn dus niet te overbruggen, of je moet de totale electronica ombouwen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ga hiervoor naar uw dealer.

Hier zou eigenlijk geen antwoord mogen op komen omdat iedereen (ook boefjes) dit kunnen gebruiken.
Als uw auto gestolen is zou u toch ook niet graag hebben dat de dief die aan de praat krijgt door hier een simpele vraag te stellen.

Ik heb ooit antwoord gegeven hoe u een afgesloten deur kan openen van een Honda zonder sleutel en mijn antwoord is toen door de moderatoer eraf gehaald.