hoe lang geeft independer korting op zn autoverzekeringen?

sommige verzekeringen via independer worden aantrekkelijk door de korting die ze geven ,maar voor wat voor termijn duurt deze korting?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Auto's

Het beste antwoord

Korting loopt net zolang jij deze autoverzekering hebt. Ik heb hetzelfde gedaan met mijn zorgverzekering. Deze had ik via independer afgesloten en daarvoor had ik dezelfde zorgverzekering. Maar omdat ik het via independer heb laten afsluiten krijg ik de korting er nog eens extra bovenop. Dit is met alle verzekeringen die via independer lopen. Zeker de moeite waard!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
dankjewel hier kan ik wat mee