mijn centrale deurvergrendeling van mijn auto werkt niet !meer als ik de knopjes gebruik die op mijn sleutel zit wie weet het probleem hiervan?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Auto's
103.7K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
als de centrale vergrendeling verder wel goed werkt, is het batterijtje in je sleutel waarschijnlijk op, wellicht doet hij het nog wel als je hem heel erg dichtbij houd..

Antwoorden (7)

Misschien zijn de batterijen van de afstandsbediening leeg
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Batterij kan leeg zijn of een deur niet goed afgesloten. als bvb de achterklep niet goed dicht zit werd de centrale vergrendeling niet meer.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
De deuren gaan gewoon dicht (handmatig )zou het misschien de module kunnen zijn
Als je de deuren wel kan afsluiten met de sleutel (ervanuitgaande dat dit mogelijk is bij jouw auto) dan is het idd de afstandsbediening.

Afhankelijk van het type afstandsbediening kan dit makkelijk hersteld worden, bijvoorbeeld nieuwe batterijen.

Bij mijn moeders Mazda, schijnt het zo te zijn dat de afstandsbediening zelf vervangen moet worden, batterijen vervangen kan niet, en dat was €250,- !!!! Dus laat dan maar.

Als het ook met de sleutel zelf niet lukt, dan heb je kans dat je centrale deurvergrendeling zelf kapot is. Dan moet je ff laten kijken bij een garage wat het is, en hoe veel het kost. Dat kan tussen de €20 / €200 euro zijn, afhankelijk van wat er stuk is.
11 jaar geleden
Als de sleutel opgeladen wordt in het contact van je auto, dan kan het zijn dat het batterijtje/accuutje stuk is.

Ook zit er een chipje in de sleutel die stuk kan zijn, daar staat de info op die de combi jou auto jou sleutel maakt, dus als die stuk is zend de sleutel geen signaal door.

Hoe dan ook, als het geen leeg batterijtje is, is het meestal een duur grapje, waar het hem voornamelijk in het "uitlezen" van de gegevens zit.

http://www.onzeslotenspecialist.nl/paginas/transponder.htm

Mss heb je iets aan deze site.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Batterij leeg. Heb ik ook gehad.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Waarschijnlijk is het batterijtje leeg.
Kan die niet worden vervangen of is hij kapot, overweeg dan een andere (goedkopere) en laat die door een goedkope BOVAG-garage (of zelf) inbouwen.
Zoals dit type: http://www.conrad.nl/ce/nl/product/857121/Waeco-MagicTouch-draadloze-afstandsbediening-MT-100/0318010&ref=list
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Mijn cv werkte ook niet moest de deur met de sleutel openen en de kofferbak 2x draaien om te openen naar een garage geweest en die probeerde het met een oud batterijtje denk ik geen succes er werd vermeld u kunt beter naar een Opel garage gaan en het gaat u zomaar 250 euro kosten voor een nieuwe sleutel oeps!! tot ik mijn handige aardige buurman sprak en mijn probleem vertelde..hij heeft eerst alle zekeringen gecontroleerd alles was prima toen heeft hij mijn binnenwerk van de sleutel eruit gehaald en heeft de pennetjes heel voorzichtig wat opgedrukt (wel voorzichtig doen anders gaat het kapot) en heeft een nieuwe batterij erin gedaan en ja hoor hoera hij deed het weer dus laat u niet te snel doorsturen voor zo'n dure sleutel ik hoop iemand toch te kunnen helpen met mijn verhaal mvg.