Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waar kun je in delft centrum gratis parkeren begin augustus?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Auto's
1.9K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ok ok ik zal mijn reactie anders formuleren. Schijnt behoefte aan te zijn.
Parkeren in het centrum is een grote inkomsten bron voor grotere ( en ook steeds meer kleindere )steden. Dus de kans dat je gratis kan parkeren in het centrum is zeer klein.
Buiten het centrum parkeren en lopen of met het ov.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Nee dat is niet mogelijk, kijk maar in de bron voor plattegronden.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat kan overal mits je invalideparkeerkaart zichtbaar is.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het Parkeren in het centrum van Delft is overdag niet gratis. Ook niet in augustus. Buiten het betaald parkeren (overdag) kun je in de avond- en nachturen wél gratis parkeren. Dit heb ik hieronder voor je samengevat:

Met uitzondering van zondag kun je in het centrum van Delft Van 22.00 tot 10.00 gratis parkeren. En op zondag tot 14.00 uur en gaat het gratis parkeren (op zondag) in om 20.00 uur tot 10.00 uur op maandag.

Hieronder het schema voor betaald parkeren:


De meeste parkeerplaatsen in de binnenstad en de aangrenzende wijken zijn gereserveerd voor vergunninghouders. Op een beperkt aantal plaatsen kunt u parkeren bij een parkeerautomaat. In de binnenstad geldt betaald parkeren op:


maandag t/m zaterdag van 10.00 tot 22.00 uur
zondag van 14.00 tot 20.00 uur
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding