Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ruitensproeierpomp is defect?

Ik heb honda civic 1.4 silverstone uit 97, ik kwam eracht dat mijn Ruitensproeierpomp defect is, heeft me verteld een monteur. Ik heb geen zin die naar de garage gaan brengen ben strax een paar honderd euro lichter. Kan iemand me vertellen waar dat dat Ruitensproeierpomp precies zit, ik kan wel de kabels zien lopen maar hem zie ik niet. Zou dat kunnend dat hij dan net achter de bumper zit? Aub serieuse reacties.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Auto's
1.5K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Prik met een naald een keer in de gaatjes van waar het water uitkomt, vaak is het daarmee opgelost, en kun je ook meteen kijken of de monteur niet gelogen heeft ;)

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Volg de slangetjes van de sproeiers naar het reservoir, daartussen zit ook ergens de pomp
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat pompje zit onderaan tegen de waterreservoir.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hallo Art1989,
De ruitensproeierpomp zit bij iedere auto aan het reservoir gemonteerd, dus waar jij hem bijvult zit ook de pomp.
Ik denk dat hij bij jou Honda inderdaad net achter de bumper zit,dus even het voorwiel eraf, modderkuip verwijderen en dan kan je zo de pomp aan het reservoir zien zitten (best een simpel klusje).

Als hij inderdaad kapot is kun je het beste even kijken op www.onderdelenlijn.nl voor een gebruikte pomp.

Succes ermee, en als er vragen zijn hoor ik het wel.

Leonard
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
+
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
+
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
+1

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding