Zijn er naast de Twingo nog andere compacte auto's met echte slaapstoelen?

Met 'echte slaapstoelen' bedoel ik dat de voorstoelen en de achterbank plat kunnen zodat je een vlak bed krijgt.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Auto's
3K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik wist niet dat de twingo dat had. Als ik een auto koop, dan test ik zeker de stoelen, kijken of ze lekker zitten en of je er lekker op kunt slapen. Heerlijk, even lekker een dutje doen in de auto. Stoel moet gemakkelijk plat kunnen, dus geen gedraai, zo met de handel plat! Ideaal!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik bedoelde wel de serie tot 2007. In 2007 kwam de nieuwe Twingo. Ik weet (nog) niet of die ook slaapstoelen heeft...

Antwoorden (2)

hallo

alleen de renault twingo heeft deze optie !!

tenminste als je het over gewone personen auto`s hebt.

want de GMC en chevy van`s busjes dus hebben soms ook deze optie .

maar persoonlijk vind ik de twingo helemaal niet lekker liggen !!!

wel makelijk op vakantie als tussen stop op een camping !
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Een echt oudje, maar het is er wel 1. Renault 16.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
De R16:
Ok, maar helaas vindt ik dat niet zo'n hele mooie auto... I.c.m. de wel erg oude techniek en i.c.m. de grote zeldzaamheid van deze auto, zal dit het niet worden denk ik.