waar staat 3D voor bij de peugeot 206?

Ik wil een peugeot uit 99 kopen. Het is een peugeot 206 1.4 3D, maar kan nergens terugvinden waar die 3D voor staat

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Auto's
1.1K

Antwoorden (4)

Misschien 3 deurs?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
D van diesel
3 van driedeurs
maak ik op uit de kenmerken van de auto.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
D is niet van diesel, want het is een bezine
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
okay, mogelijk dan toch de 3 deuren.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als het een diesel was stond er Peugeot 206 1.4D .
Het hoeft geen Diesel te zijn. D staat voor een bepaalde luxe uitvoering. en de 3 staat inderdaad voor 3 deuren.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Kunt u mij vertellen waar de D dan precies voor staat? Omdat u zegt dat het voor een bepaalde luxe uitvoering staat?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat zou ik zo uit mijn hooft niet weten. Misschien dat de eigenaar het je kan vertellen? of je iemand in je vrienden kring heb met zo'n auto? Renault heeft ook dit soort moeilijke truckjes kwa benaming.
je heb bijv: een privilege.. Versie met leer en versie zonder leer. Versie met navigatie versie zonder.
het is net wat de 1e eigenaar besteld heeft bij de dealer.
Hallo Shawty85,

Bij een auto staat 3D gewoon voor 3 Deurs, een 5D voor 5 Deurs.
Zo heb je ook nog een HB (Hatchback) SDN (Sedan) en als er bij de advertentie ook nog staat LM zitten er LichtMetalen velgen onder .

Groeten Leonard
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dit is het juiste antwoord.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Mooi onderbouwd antwoord. +je