Hoe geraak ik van die ruis af tijdens het autorijden?

Het betreft een radio Delco electronics CDR500. Ik heb hem uit een Opel vectra gehaald en in een Volkswagen Polo gestoken. Als de auto stil staat, perfect ontvangst maar als ik aan het rijden ben, enorm veel ruis. Iemand een idee?

Toegevoegd na 19 minuten:
Ik heb ook een UML knop, een AS knop, een TP knop en een RDS knop. Ik heb geen flauw idee wat dat is. (Is mijn eerste autoradio btw)

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Auto's
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Soms helpt het de frequentie nét een beet je aan te passen. (dat stukje achter de punt :P 101.3 of zo naar 101.4). En is je antenne in orde? Dat die niet te slap is en daardoor tijdens het rijden te veel wind vangt en daardoor gaat haperen?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
En hoe doe je dat met die radio? Ik zit hier met 6 knoppen en duw overal op maar hoor steeds een luide "PIEP". xD En ik heb een redelijke lange antenne die wind vangt. Zo'n 30 cm. xD

Antwoorden (1)

Ik zou het zoeken in de antenne en alle massa aansluitingen, ook de massa van de dynamo en het ontsteking module