Auto's worden in Nederland verkocht afhankelijk van de vraag die voor dit soort auto's geldt.
Een Hummer is gewoon geen gewilde auto in Nederland. En mensen die hem graag willen importeren hem wel. Er is nagenoeg geen concurrentie voor deze auto. Mensen die graag een Hummer willen kiezen bijvoorbeeld niet gauw voor een ML, XC90, X5 of een RangeRover. Daarom worden ze geïmporteerd mensen die deze willen kopen hem toch.

Momenteel is Hummer failliet, dus geen nieuwe auto's meer in de verkoop. Maar bovenstaand geeft ook aan waarom hij nagenoeg niet nieuw is verkocht in Nederland maar meer voor import is gekomen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Import USA-Cars in Amsterdam wil jou er graag eentje verkopen...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Er worden sinds 2010 geen Hummers meer gebouwd. Tweedehands zul je best nog wel kunnen kopen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ze worden nietmeer gemaakt omdat er geen geld voor is. Het bedrijf zo wat faillet is. Je kan nog wel 2dehands hummer kopen.