wat is de instelling v.d. momentsleutel voor de zomerbanden van een Ford Transit?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Auto's
1K

Het beste antwoord

Ik neem aan dat je het aanhaalkoppel voor de wielbouten/-moeren bedoeld. Deze is voor de Ford Transit 120 Newtonmeter

Toegevoegd na 4 minuten:
Dit is bij oudere moment sleutels 12 Kilogrammeter. (Gedeeld door 10 dus)

Toegevoegd na 12 minuten:
Zie inmiddels dat het per model Transit een verschil is in het aanhaalkoppel tot wel 200 Newtonmeter. Raadpleeg ook mijn 2e bron voor het juiste 'moment'
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je bedankje voor mijn antwoord stel ik zeer op prijs.

Andere antwoorden (1)

hier een tabel. voor de bouten van een velg moet je de tabel fijne schroefdraad nemen