Is de s80 3.2 executive awd geartronic hetzelfde als de s80 t6 awd executive?

Zo niet, wat zijn de verschillen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Auto's
1.4K

Het beste antwoord

Er zijn veel overeenkomsten tussen deze auto's maar het zijn niet de zelfde auto's. De ene heeft een 3,2 liter motor (zoals je zelf al ziet in je benaming) de andere heeft een 3,0 liter motor.
De 3,0 liter versie is ondanks de iets kleinere motor inhoud wel sportiever met 304 pk tegenover 238 pk (ik vind het verschil behoorlijk). Bovendien zou hij volgens de fabriekopgave iets zuiniger moeten zijn.
In de bron vindt je de 2 sites die ik geraadpleegd heb voor deze informatie. Een hele opsomming maken in de verschillen maakt het vrees ik onoverzichtelijk.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wauw, daar zit meer verschil in dan ik dacht (en zelf vinden kon)!
Bedankt!