is een citroen c4 1.4 benzine van 2005/2010 een goeie auto?

wat is de beste benzinemoter van deze auto?
en wat zijn de min en pluspunten van deze auto

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Auto's

Het beste antwoord

Voor het ’normale’ woon-werkverkeer is het een ideale wagen.

Lees even de reviews:
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, voor de rally van Dakar zou ik ook een andere auto nemen....
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
bedankt voor de info

Andere antwoorden (1)

Hier is heeeel moeilijk een passend antwoord op te geven. even wat voorbeelden:
hoeveel km staan er op de teller
hoe is de staat van onderhoud
hoe is er mee gereden
wat is de vraagprijs
een wagen waar 20.000 km mee op het circuit van Zandvoort is gereden is beduidend slechter dan een wagen waar 100.000 km rustig lange afstanden is gereden. Laat de auto altijd b.v. door de ANWB keuren voordat je tot koop overgaat.
Let op; een APK keuring zegt NIETS over de algehele conditie van een auto, laat je hierdoor niet overdonderen.
Groetjes Paul