Helaas heb ik weinig tot geen kennis van auto onderhoud en techniek. Dit zou ik graag willen leren. Kent iemand een goed "beginner" boek?

Toegevoegd na 44 minuten:
T gaat om een zafira

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Auto's
1.1K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kun je aangeven of je voor een specifieke auto zoek, of in het algemeen auto's. Oldtimer zijn heel veel mechanisch, nieuwere auto's elektronisch.

Het beste antwoord

De techniek van een auto.Is wellicht een goed boek.

Maar ik zou naar de bibliotheek gaan en daar beginnen met bv. autotechniek voor dummies ...of zoiets.Maak daar je keuze.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Vraagbaak van verschillende merken kun je ook veel van leren.
Haal op de sloop bijvoorbeeld een sloopmotor van een bepaalde auto die jou voorkeur heeft en haal de vraagbaak erbij en trek het blok uit elkaar.
Van praktijk leer je veel meer als van theorie ;-)