Is een Fiat 500 een goede gezinsauto?

Toegevoegd na 42 minuten:
Volgens de richtlijnen was dit een goede vraag.....

Toegevoegd na 43 minuten:
Daarmee wil ik zeggen dat volgens mij niemand ooit de richtlijnen heeft doorgelezen want anders was dit wel opgevallen

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Auto's
6.3K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
chatvraag!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@ lora, haha helemaal niet komt regelrecht uit de richtlijnen!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wil je het ons uitleggen dan? Of mij dan in ieder geval mag ook via mijn gewone mail. Onder mijn avatar staat een mail en deze kan je gebruiken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Er valt niet zoveel aan uit te leggen. Ik heb 't nl. ook gelezen (in de richtlijnen voor de moddereters).
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
tja dat heb ik deze persoon via de PB al uitgelegd dat dit een vraag is uit deze richtlijnen en letterlijk is overgenomen. Maar geen reactie van deze.

Antwoorden (10)

Ik persoonlijk denk dat ie wat klein is, maar dat is mijn bescheiden mening.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
als je gezin uit lilliputters bestaat wel...

Toegevoegd na 1 minuut:
Deva is nog al klein (maar wel breedgeheupt) en ik ben daarentegen lang en onze 4 kinderen zijn daar tussen in... voor ons zou de Fiat500 dus geen geschikte gezinsauto zijn...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
LOL :-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1 LOL
Ik zou zeggen van niet, de auto is te klein om met 4 personen in te zitten, voorin is het nog wel goed te doen maar probeer maar eens 2 volwassenen achterin te zetten, niet echt comfortabel.

Als je twee kleine kinderen hebt is het nog wel te doen, qua ruimte in de auto.

Als je een baby hebt, wordt het moeilijk want er is niet veel bagageruimte. Een kinderwagen past niet in deze auto.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik rij nu een Chevrolet Matiz. Daarvoor heb ik een nieuw model Fiat Panda gereden. Beide auto 's hebben een kleine kofferbak en voldoende ruimte voor twee volwassenen en drie kinderen. Ook met de veiligheid zit het goed. Mijn Panda is total löss gereden en de kooiconstructie was geheel in tact bij een klapper van tachtig km p u. De Matiz derentegen rijdt zuiniger dan de Panda. Nu vraag jij of de Fiat 500 geschikt is al gezinsauto. Persoonlijk denk ik dat mijn auto 's net iets groter waren.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja hoor, deze zal je overal brengen en de hond kan ook nog mee, aanhanger erachter, skibox op het dak en je zal overal komen! En het voordeel is ook dat je overal makkelijk kan parkeren zonder aanhanger. Wist je niet dat dit de gezinsauto is geworden van het jaar.

Toegevoegd na 1 uur:
Dat laatste is natuurlijk een grapje, want persoonlijk denk dat deze echt veel te klein is als gezinsauto.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De Fiat 500 is "Auto van het jaar" geworden in 2008. De "Gezinsauto van het jaar" in 2008 was echter de Citroen C4 Picasso.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
dat was ook maar een grapje hoor. Een fiat500 hoe kan dit nu een gezinsauto zijn.
Een mooie auto en ik zou hem graag willen hebben, als ik jong zou zijn. Maar je kan het geen gezinsauto noemen en geen auto voor twee ouder mensen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zolang je gezin uit twee personen bestaat wel, anders niet, je kunt namelijk niet fatsoenlijk achterin zitten.

En de vraag neigt wel naar chatten inderdaad...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat hangt van 't gezin af. Een Japans gezin met twee kinderen kan er prima in zitten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ha, die Parel;

De 500 is een erg leuke en modieuze auto, maar als gezinswagentje, waarbij ruimte, praktisch nut en kosten waarschijnlijk toch de hoofdrol spelen denk ik dat er betere keuzes zijn. De Fiat Panda, die de technische basis voor de 500 vormt, scoort op die punten gewoon beter.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ligt er aan hoe groet je gezin is...

Toegevoegd na 4 minuten:
Ligt er aan hoe groot je gezin is........
Bronnen: