Waar kan ik nieuwe auto geur kopen? Toen ik mijn vorige 2e hands auto bij de dealer kocht rook deze als nieuw terwijl er in gerookt was..

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Auto's
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik geloof dat auto's bij de dealer professioneel gereinigd worden!

Antwoorden (2)

Cockpitspray is goed daar poets je de dashbord mee en je kan speciale bussen kopen voor vieze rook in de auto
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er zijn bedrijven die je auto kunnen reinigen met ozon.