IK heb vocht op de vloer van mijn auto en er komt geen water uit wanneer ik de sproeiwater van achter gebruik zal daar van komen ??dank u

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Auto's

Het beste antwoord

Kan goed. Als je een enkel reservoir hebt wat voorin de auto zit moet de slang helemaal naar achteren toe en daar kan makkelijk een beschadiging in zitten. Vaak kan je het reservoir makkelijk demonteren en zie je bij de pomp de vertakking zitten van de slang. De slang voor achter zou je hier (tijdelijk) kunnen afkoppelen zodat het vocht in de auto uiteindelijk gaat verdwijnen. Blijft over of de sproeiinstallatie voor je APK mischien wel moet werken dan moet je het probleem toch een keer gaan verhelpen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

heb je een opel ?

Toegevoegd na 54 seconden:
een iets oudere opel ?

Toegevoegd na 4 minuten:
dan zou het vocht ook via een lekke voorruit kunnen komen, een typisch oude opel kwaal , maar misschien heb je een andere auto, maar de lekke voorruit kan een reden zijn , het rubber sluit niet goed aan en het regenwater loopt langzaam de auto binnen, en regenen kan het wel in nederland
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat is moeilijk zo te zeggen. Vocht is een groot probleem in je auto. Het kan van een schuifdak komen (afwatering dicht), via de parafan, deurrubbers, achterkleprubber, achterlichten. Dus er zijn nogal wat mogelijkheden.

Waar is de auto precies nat?