Waar Zit De centrale deurvergrendeling bij een Mercedes A140?

Ik heb een Mercedes A140 Bj. 1999
Hij heeft centrale deurvergrendeling met de sleutel,
Maar ik wil er een afstandsbediening hebben.
Dus vroeg ik me af waar die centrale deurvergrendeling zat zodat ik die erop kan monteren. Wie kan mij iemand hiermee helpen?

Alvast Bedankt..

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Auto's
2.3K

Antwoorden (2)

de vergrendeling zit in je portier, het is niet zo dat 1 apparaat word aangestuurd welke alle portieren laat sluiten.
Als je links voor sluit gaat de rest ook dicht, als je dit rechts voor doet sluit de rest ook af. elk portier geeft een signaal aan de andere af, dus zul je in elk portier de vergrendeling moeten vervangen. Of je kunt wellicht via mercedes een afstandsbediening aanschaffen, deze kunnen hem dan voor je programmeren en dan hoef je niet zelf aan de gang met alle portieren.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In je portier zit een schakelaar welke registreerd waar je slot op zit, als de lokatie hiervan veranderd (zoals je hem met de hand op slot doet) wordt die verandering geregistreerd in de boordcomputer.

deze reageert hierop door de andere deuren ook in die stand te zetten.

Om hier nu een afstandbediening op te zetten, heb je wat verstand nodig van elektra. er zijn simpele kastjes in de handel die dit kunnen, die faken het signaal alsof de deur op slot gezet wordt. de meeste goedkope auto alarmen kunnen dit ook.