wat is wijsheid??Ik wil graag een diesel auto van rond de € 6500,- maar wil ruilen mijn auto is van 2003 benz. kan niets vinden

wat is een redelijk bedrag waarvoor een auto in de verkoop is , en ik mijn auto waarde ong. € 6500,- mag inruilen voor een diesel.
of is het uberhaupt niet verstandig om om te ruilen??

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Auto's

Antwoorden (3)

Van ruilen komt huilen! Een autobedrijf heeft er geen enkel belang bij om jouw auto te ruilen tegen een auto met vergelijkbare waarde. Je zal altijd bij moeten betalen, een autobedrijf moet namelijk op beide auto's iets verdienen, anders kunnen ze net zo goed stoppen met hun bedrijfsvoering.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ha, die Hoekstra;

Het verstandigste lijkt me om eerst je huidige auto particulier zien te verkopen en met de opbrengst naar een diesel te gaan zoeken. Als je niets in te ruilen hebt willen sommige dealers of handelaren nog wel eens iets leuks met de vraagprijs doen ook.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je moet eerst even uitrekenen hoeveel kilometers je op jaarbasis gaat rijden,want met een diessel kom je in het hogere belastingtarief,en dat scheelt wel iets.
en op ruilen zit de garage echt niet te wachten,de inruilwaarde van Uw auto is minimaal,het beste is gewoon oprijden,tenzij de onkosten te hoog worden.