heeft een ford fiesta uit 2000 standaard mistlampen aan de voorkant?

heb er pas één gekocht en reed gisteren in de mist zonder te weten of ik mistlampen heb..
Achter wel rood licht maar aan de voorkant gewoon dimlicht..

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Auto's
1.3K

Antwoorden (2)

Je kunt toch gewoon even kijken aan de voorzijde van je auto?

Zie je een extra set lampen? Dan kun je overdag (als het licht is) in je auto zoeken naar het knopje om ze aan te zetten. Dat staat als het goed is ook in je instructieboekje.

Zie je geen extra lampen? Dan heb je geen mistlampen.

Zo simpel kan het zijn!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Neen kan niet bij de andere verlichting in gebouwd zijn. Onze zogenaamde mistlampen zijn zogenaamde breedstralers, deze benodigen een heel ander glasprofiel dan de gewone verlichting.
Een gewone Ford Fiesta heeft aan de voorzijde geen mistverlichting.

Na bijna 40jaar rondtuffen in Nederland heb ik wel ondervonden dat een dergelijke verlichting ook bij mist weinig tot geen nut heeft.