Hoe krijg je aluminium velgen goed schoon?

Dasty geprobeerd en een of andere velgenspuit; hielp niet..

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Auto's

Het beste antwoord

Het schoonmaken kan het best gebeuren met water en autoshampoo. Voor sterk vervuilde velgen is het aan te raden speciale velgenreiniger te gebruiken. Let er echter wel op dat bepaalde velgenreinigers agressieve bestanddelen bevatten. Laat dit allemaal dus niet te lang intrekken en spoel direct na met veel water.

Op onderstaande site staat een video hierover.

Toegevoegd na 34 seconden:
http://www.velgenshop.nl/encyclopedie/interactief/lichtmetalen-velgen-schoonmaken/
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

met ajax en als je klaar ben vet hem dan in
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Niet vloeken op Goeievraag.nl aub
Ik heb eerst met een hogedrukspuit erover gespoten, toen met een sponsje erover gegaan. Dan met Velgenspuit erover en even in laten trekken. Dan afspoelen. Die dingen blonken gelijk nieuwe. Je kan ook eens naar da autowasstraat gaan. Daar kunnen ze je vast en zeker helpen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Probeer. Saubermann. Eens! Erg duur spul, maar werkt zeker.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Valma velgenreiniger.
Goed en vertrouwd merk.

Toegevoegd na 1 minuut:
Het heet wheelclean en is b.v. verkrijgbaar bij Gamma
12 jaar geleden
met warm water en zeep natuurlijk dat weet toch iedereen