Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe heet dat nummer ban de autoreklame van de rode citroen

None

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Auto's
652

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Als je die reclame bedoelt met de Citroen C4 die ingehaald wordt door een soort van rescue wagen. California Dreaming van de Mama's and the Papa's.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Amadea
12 jaar geleden
Als je de youtubelink niet in het Bronnen- maar in het Videoveld plaatst, dan kunnen wij het filmpje rechtstreeks zien!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Merci
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Okay, weer iets geleerd. Hier was ik niet van op de hoogte.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja dit is de goede
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
oja +1 ;)
Amadea
12 jaar geleden
Hoe weet jij dat, Sebasss1? Jij bent toch niet dezelfde als Marijn360? Indien wel, dan overtreedt je de GV-regels!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Sebas houd je mond maar want ik vroeg de graag ;)

Andere antwoorden (1)

"Hit the road, Jack". Oorspronkelijk Percy Mayfield en bekend van o.a. Ray Charles, maar hier in een (vermoedelijk speciaal voor de reclame gemaakte) nieuwe versie.

Toegevoegd na 3 uur:
En er blijkt nog een derde reclame met een rode Citroën C4 Picasso te zijn. Als je deze bedoelt: http://www.youtube.com/watch?v=8E3-cPZ0YIg&feature=player_embedded
dan is het nummer "Crimson" van Morcheeba.
(Lees meer...)
Amadea
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit is de verkeerde
Amadea
12 jaar geleden
Hoe weet jij dat nou, jij bent de vraagsteller toch niet? In de vraag wordt geen filmpje omschreven, alleen de kleur van de auto vermeld. Dus alledrie de antwoorden voldoen aan de vraag. 'k Heb er aardig wat zoekwerk aan gehad, dus vind ik het een zeer onterechte negatieve duim!

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding