Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Is er een (ietwat) compacte 4WD-auto met VOORstoelen die je helemaal naar beneden kan draaien?

Zo ver naar beneden dat je een (semi-)vlakke vloer in de auto krijgt, waar je op kan slapen. (Slaapstoelen dus - maar blijkbaar is die term niet zo bekend, gezien het magere antwoord op een andere vraag m.b.t. slaapstoelen.)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Auto's
868

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Bij een Suzuki samurai kun je met 4 bouten de hele stoel er uit schroeven.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat lijkt me bepaald niet lekker slapen...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Stoelen er uit, matrasje er in... prima toch. Ligt er maar aan wat je precies wil. Voor 1 enkel nachtje kunnen de stoelen trouwens ver zat achter over.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
'ver zat'?
Alleen (zo goed als) VLAK, is wat ik zoek :).
Dus niet slapen in een soort 'strandstoel' die ver naar achteren kan. Dat slaapt echt niet lekker.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dat bedoel ik, ligt er aan wat je precies wilt. ik maak op uit je vraag en je reactie's dat je op zoek bent naar een stoel uit zo'n grote camper? aangezien je nog geen antwoorden had staan dacht ik: misschien vind ze een luchtbedje op de bodemplaat ook wel wat. de suzuki bied (dankzij die 4 bouten) wel de mogelijkheid om er vlot een andere stoel in te schroeven. dus mocht je wel losse stoelen op het oog hebben? Verder bestaan er ook busje met 4wd(let op! is wat anders dan AWD). bij de busjes is het mogelijk om gewoon een complete (mini) camper te bouwen. heb je nog de stoelen niet, maar wel een slaapplaats. wat is trouwens het plan met de auto/stoelen?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er staat toch letterlijk in de vraag: "Zo ver naar beneden dat je een (semi-)vlakke vloer in de auto krijgt, waar je op kan slapen."? Wat is daar zo onbegrijpelijk aan?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@hippo: wat is er zo onbegrijpelijk aan de reactie die boven de jouwe staat? Na 2 dagen geen antwoorden is er 1 iemand die probeert mee te denken. Lijkt me beter dan helemaal geen reactie.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding