Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Welke weg kan ik het beste nemen op vrijdagmiddag?

Om half 4 moet ik vanuit Alkmaar richting Didam mijn dochter om de week wegbrengen. Hoe omzeil ik de files?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Auto's
689
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat een eind zeg.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Met een helikopter...

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Dat gaat het beste met TomTom IQ routes. Met TMC heb je een online verbinding met de VID en die loodst je langs de files.
Vergeet dan niet "neem de sluiproute" in te toetsen!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Naar mijn idee zijn deze niet zonder enorm om te rijden te vermijden.

Of je nu naar Amsterdam rijdt en de a1 op gaat en dan naar het zuiden zakt, Via Utrecht gaat alles loopt juist die kant op vast. Ook maakt het niet uit of je van Alkmaar via Wormerveer A8 gaat of de A9 af naar Amstelveen.

Jouw richting gaande is de A1, A9, A2 Dan A12 etc etc vol
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Tja, het is misschien niet de meest voor de hand liggende route, maar vanaf alkmaar kan je nog eens overwegen om via Enkhuizen-Lelystad-Nunspeet-Epe-Apeldoorn-Zutphen--Brummen-Doesburg-Didam te rijden. Het is wel bijna geheel 80 km weg, maar je hebt dan nauwelijks files. In afstand maakt het elkaar niet heel veel, maar in tijd denk ik wel dat het sneller is.
Overigens denk ik dat de trein het snelst is op vrijdag, en dat vinden kinderen van een bepaalde leeftijd nog leuk ook!
Succes :)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding